2015. május 3., vasárnap

Lenne már vége..

Ezt már nem lehet idegileg bírni..miért jó hogy,ha mást hibáztatsz mindenért? Azért hogy, másnak csalódást/fájdalmat okozz? Igen,arra. Belegondolni nem tudsz hogy,milyen érzés is valójában, de ha neked ez így jó akkor nyugodtan folytasd, addig csináld míg végleg azt mondom: vége, ennyit bírtam..és feladom. Tudom hogy, sokaknak öröm lenne ha nem lennék, de egyet megmondok ez az én életem had éljem már úgy ahogy én szeretném, nem kellenek beleszólások. Nyugodtan be lehet szólogatni, nem érdekel. De te ezt az érzést..még vissza fogod kapni, csak nem tőlem. Rájössz hogy, milyen is valójában ha a szemed előtt kibeszélnek és nem az igazat mondják. Sor fog kerülni rá, ne félj..és majd könyöröghetsz hogy, ezt nem kellett volna mondanom..tudod mennyire fáj hogy ha kibeszélnek vagy akár a szemed hazudnak..tudod te azt hogy, így tönkretehetsz egy életet, tudod azt hogy más kockára tenné az életét érted..és könyörögne hogy bárcsak ne történt volna ez. Az igazság az hogy, én rontottam el ezt bevallom de, még sem én vagyok az egészben hibás hanem te is. Neked az úgy jó ha másra ráfogod a problémád..igen biztosan jobb..de ezzel magadnak is okozod a fájdalmat. Tudom hogy, te egy jó ember vagy aki nagyon szerethető és egyben egy életvidám ember, ez volt az amit megkedveltem benned..de ezt elrontottuk..mindketten. Ami elmúlt már többé soha nem lesz ugyan olyan..ezt tudom. De egy dolgot elmondok, én mindig itt leszek aki erősít téged vagy csak úgy azt se tudod ki vagyok/leszek. Gondolkozz el ezen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése