2014. július 11., péntek

Francusommal( Lucával) interjú:3

Én: Kinek a blogját tartod a legjobbnak??:D És melyik blogokat szoktad nézni??:3
Luca:  Legjobbnak: A  tiédet(Fannu :3), Bettiét és Bubiét
          Amiket olvasok: Tiédet(Fannu :3), Bubiét, Bettiét, néha Hannáét, Dodoét :)
Én: Kik a legjobb barátaid(fiú/lány)?:D
Luca:  Lány: Én( Fannu:3), Betti, Dodó, Vani, Bubi, Teri, ~Hanna:3, Hanna993, Szimi...stb.
          Fiú: Máté, Dani, Dávid, Milán, Robi,.. a többivel annyira nem vagyok jóban:D
Én: Kit tartasz a legmenőbbnek(fiú/lány)?:)
Luca: Lány: Én(Fannu :3), Betti, Bubi, Szimó, Nonó :D
         Fiú: Milán, Ádi, Robi, Máté, Dávid, Dani :)
Én: Mit változtatnál a játékon?:D
Luca: Legyen több haj,ruha,ilyesmik :D Ne legyen spam és lehessen csúnyán beszélni xD
Én: Kit utálsz a játékon?xD
Luca: Kitty Csajszit xdd
Én: Szerinted melyik kapcsolat fog a legtovább tartani??:D
Luca: Enyém Mátéval..:D Ebben reménykedek xD
Én: Ez egy hülye kérdés tudomxD Ha állat lennél mi lennél leginkább? xDD
Luca: Kecske*-* xdd
Én: Hát nagyon köszönöm az interjút nagyon köszönöm szépenxD

Luca azt mondta hogy ezt a képet rakjam be ide hát tessék:D
A véleményem Lucáról:
-Egy hiperszuperül jó barát:3
- Khurva jó viccei vannak és nagyon imádom amiket kitalálxDD
- Nagyon bírom azt a vicces búrájátx"D
És remélem hogy mi mindig is ilyen jó barátok leszünk mint most Francikám:3 És kitartás az életben(nem tom minek mondom eztxD):D És nagyon nagyon ceretlek Francusom és rám mindig számíthatsz ha valami baj van:)  És ezeket a képet csak neked küldöm:) ♥ És még 2 db idézetet:D

* barát az , aki veled van még a legrosszabb napjaidon is és tudja , hogy nem tud felvidítani , de azért mégis ott van és számíthatsz rá , ha baj van .:))) 

~A barátság örök, nincsen okod félni, nálam mindig lehet majd segítséget kérni. Ha nekem kell majd segítenem a bajban, együtt leszek Pókember, Superman és Tarzan!♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése